#Post Title #Post Title #Post Title

... folyt. köv.


Te ezt nem tudhatod - ezt mondták nekem legtöbbször az ismerősök, amikor Magyarország szóba került. Mintha az elmúlt négy évben minden megváltozott volna, de annyira, mintha egy idegen, soha nem látott országról lenne szó, amire rá sem fogok ismerni. Bevallom, soha nem értettem miről beszélnek. Merthát akármikor csak hazajöttem, mindig azt éreztem: itt bizony minden ugyanolyan, mint volt. 
És milyen is az? Hát ilyen:
http://3gyerekkel-irany-magyarorszag.blogspot.hu/

One Response so far.

  1. Flögi says:

    Szia, nemvagyok az olvasód, csak most a Costa del Sol kalandok blogban megláttam a bloglistájában ennek a bejegyzésnek a kis képét és azonnal felismertem a "Bikás játszót", mert hogy én attól csak pár száz méterre laktam, a kórház mögött, és megdobbant a szívem, muszáj volt írom. Én 12 éve élek Németországban és gyakran utazom haza, és főleg az utóbbi években én is érzékelek rengeteg változást. üdv

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...