#Post Title #Post Title #Post Title

Szorzótábla - versben

Már írtam róla, hogy Bíbornak elég sok gondja volt a szorzótábla megtanulásával. Hiába mondtuk el vele sokszor, nem használt. Próbáltuk a logika felől megközelíteni, nem ment. Pedig jó feje van, nagyon jó a memóriája, verseket egy olvasás után mond vissza. De a matekot utálja, a szorzótáblára meg görcsbe rándult a gyomra, és semmi nem használt. Aztán egy kedves barátnőm elküldte nekünk ezt: a verses szorzótáblát. Kivágtuk, lamináltuk, lerakosgattuk, felmondtuk egyszer, kétszer - és láss csodát, a bugyuta kis versek hatottak.
A művek egyébként a www.varazsbetu.hu oldalról származnak, ott lehet még további jópofa feladatlapokat, programokat letölteni! Ott pdf-ben van, én csak jpg formátumban tudtam felrakni, rákattintva a képre kinagyítható és már nyomtatható is!
















4 Responses so far.

  1. Ditke says:

    Ez jó, csak én attól félek, hogy a suliban angolul tanulja, ez meg magyar. Bíbort nem kavarta meg?

  2. Én says:

    Hú ennek de örülök, mi most tanuljuk itthon a szorzótáblát.... Még az a szerencsém, hogy fél évre előre járt Linda a tanulásban, igy most megtehetjük, hogy kicsit lazítunk :-)

  3. Névtelen says:

    Szorzó tábla versben,ez egy nagyon jó ötlet!

  4. Unknown says:

    Köszönöm szépen,nálunk is nehezen megy most kipróbálom ezt is.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...