#Post Title #Post Title #Post Title

Eljött a búcsú órája


Valljuk be, a be, a blog címe lassan okafogyottá válik, hiszen már nem Angliába irányulunk, hanem Spanyolországba. A balatoni nyaralás afféle köztes állapotként még megenged pár posztot, hiszen se itt, se ott nem vagyunk, és eddig úgy mindegy volt, hogy hová írok, hiszen csak várunk, készülődünk, pihenünk és rendet rakunk magunkban és magunk körül. De lassan kezdem azt érezni, hogy inkább a Három gyerekkel irány Spanyolország blogot kéne írnom.

Nem, azt még nem mondom, hogy mostantól végleg bezárom a blogot, mert van még egy csomó utazás, élmény, amit nem írtam meg, és ne feledjük, még Bíbor visszamegy két hétre ősszel a francia út miatt, szóval ezekről még majd biztosan beszámolok, de ha valakit az érdekel, hogyan készülünk az újabb kalandunkra, akkor az most már inkább a másik blogot nézze, ez meg majd szépen, lassan el fog fakulni, pont úgy, mint az emlékek. De gondoltam, hogy búcsúzóul megosztok veletek két vicces dolgot. Az egyik ez a fotó, ami Borsikát ábrázolja négy éves korában. De még ennél is viccesebb a blog keresőkifejezéseinek jegyzéke. Aki nem olyan járatok a blogvilágban, nem tudja, de minden bloghoz statisztika is tartozik - az ember láthatja, hogy hányan olvassák, milyen országokból és még azt is, hogyan találnak rá. A legtöbben persze beírják a blog nevét, mások viszont begépelik a gugliba a blog címét. Persze ők már tudják, mit keressenek. Ám egy csomóan csak úgy böngészgetnek a neten és véletlenül botlanak a blogomba, noha egészen mást kerestek.
Amikor például a blogot kezdtem, naponta tucatnyian találtak rá az írásaimra „palec perfect babakocsi” keresőkifejezéssel, ami engem mélységesen megdöbbentett, mert még csak a babakocsi szó se szerepelt a blogon, márka meg pláne nem. De elkönyveltem magamban, hogy béna ez a gugli. De ezután mindig figyeltem a keresőkifejezések rublikát is. Íme az abszolút kedvenceim, mosolyogjatok rajta ti is!

  • A „Palec perfect”-hez hasonló rejtély, hogy miért találnak rám viszonylag sokan műköröm címszóval, merthogy műkörmöm nincs, soha nem is volt. Ráadásul olyan szóösszetételekkel jönnek a népek, mint az „egyiptomi műköröm”, a „bizarr műköröm” „műköröm rózsás matricával” és „műköröm német zászlóval.” Nekem ebből csak az a tanulság, hogy a műkörömre tömegigény van, ezért megjegyzem, hogy az unokahúgom, aki Dél-Angliában, Godalmingban lakik műkörmös és tök szépen dolgozik, akinek kell az elérhetősége, írjon nekem és megadom!

  • „jó képek a fészbúkra, hogy letőcsem” nagyon drukkolok, hogy az én fotóimat ezzel a helyesírással nem vigye el senki, de próbálom a dolog pozitív oldalát nézni, valaki úgy talált rá a blogomra, hogy jó képeket keresett...

  • „fürdőruhában gyerek” azt viszont nagyon erősen remélem, hogy a kedves keresőt az aktuális divat érdekel, nem a benne lévő gyerektestek, mert ha ideszoknak a pedofilok, akkor minden blogom bezárom és még a nyomát is behintem sóval

  • „hányás szülés közben” bevallom, ismerős gond, bár mint gyakorló anyuka (és rutinos hányó) azt gondolom, ide kéne még egy kis pontosítás, mert nem mindegy, hogy a vajúdás vagy a kitolás szakaszában történt-e a baleset. Előbbit azért többen megtapasztalják, én is tudnék róla mesélni, de ha az utóbbira gondol a kereső, akkor csak azt tudom mondani, az bizony jó nagy szívás, de legalább felkészül a gyerekes évek pőre valóságára, amiben meglehetős nagy szerepet kapnak a testnedvek

  • „akvárium fotózása és én magamat látom benne” - hát haver, ez bizony gond, és talán megnyugtat a tudat, hogy sok profi is szenved emiatt, nem csak fényképészek de az operatőrök is. A visszatükröződő napszemüvegekkel teli Mátrix film alapmű ebben a tekintetben (is) ott is folyamatosan lehet látni a stábtagokat. Szóval ha lenne ellene tuti módszer, használnák a nagyok is. Addig meg ne szemtől szembe fotózz, hanem egy kicsit oldalt lépve.

  • „fürdés puccosan” nem tudom, másnak mit jelent a puccos fürdés, nekem már az örömünnep, ha három gyerek mellett többre van időm, mint egy gyors zuhanyra - emellé semmilyen pucc már nem kell. De ha mégis, akkor az csakis Lush fürdőgolyó lehet, mert az mindig van otthon, és hónapokig ontja az illatát a fürdőszobában, mielőtt felhasználom. (És ebből az is látszik, hogy három gyerek mellett nincs gyakran meditálós forró fürdős és puccos időm.)

  • „puccos kaspó” elárulom, nemhogy kaspóm, még virágom sincsen. Eleve nem vagyok „zöldujjú” ahogyan az angol mondaná, egyszerűen kihalnak mellőlem a szobanövények. De nem is nagyon akartam az angol bérelt lakást televirágoztatni. Puccos kaspóm ezért nincs. Sorry. (Amúgy ez a sok "puccos" keresőkifejezés kicsit zavar, egyrészt, mert nem vagyok puccos, másrészt mert szerintem az elmúlt két évben ezt a szót le se írtam... csak itt...)

  • „a négy nyerek az sok” írta valaki és nem tudok mit tenni, mint egyetértően bólogatni: igazad van barátom. Most épp öt van nálunk, így elárulom neked, az még több. De azt is, hogy a háromhoz képest már elenyészően több munkát ad, és minél több a gyerek, annál jobban elszórakoztatják egymást és annál több dolgot lehet mellettük csinálni. Nekem jelen esetben ennek az ötnek köszönhetően elég jól megy így a pakolás, mert mindig akar Kisbendének hátszótársa. Tartok tőle, ha csak egy darab kétéves lenne itt, akkor az nekem sokkal több lenne.

  • „aprólegó tanfolyam” hát mi még mindig Lego Duploban utazunk, mert az aprólego a mai napig nem keltette fel a lányaim érdeklődését. Szerintem azért, mert nem szeretnek építeni, csak babákkal szerepjátékozni. Kicsi korukban is mindig azt kérték, építsem fel én Legoból a hercegnők palotáját, aztán majd ők berendezik. Persze van pár doboz aprólegónk is, de arra kellett rájönnöm, hogy abban is csak a pici babák az izgalmasak, ráadásul csak a csajok. Nem bánom azért a beruházást, ez simán eláll, míg belenő a fiam. De remélem, nem kell neki tanfolyam.

  • „francia receptek képregényes formában” – Szerintem isteni ötlet, le kéne védetni. A gasztro a nagy divat, a képregény mindenki szereti és ha mindez franciául van, nálam az már nagyon nagy pirospont. De még nem csináltam ilyet. Talán majd Spanyolországban.

  • „hajótörés étel”- én a kókuszra, a halra és a többi hajótöröttre szavazok, utóbbiakra csak végszükség esetén. Remélem, hogy nem egy valódi hajótörött guglizott rá így a blogomra, mert akkor bizony szívás, hogy engem talált meg.

  • „segg alakú torták” egyem a gusztusod, édesszájú barátom. Remélem, megtalálod az embered, de állítom, hogy az nem én vagyok.

  • „bérsütés mennyiért” nincs az a pénz...

  • „diót vinni Angliába” szerintem marhaság, mert minden szupermarketben lehet kapni. Pesze ha valaki ragaszkodik a hazaihoz, akkor beengedik, azzal nincs gond.

  • „imádunk nyári szünet” – írta be valaki, ami teljesen ok, teljesen osztom a nézetet, de erre miért kell rákeresni? Persze lehet, hogy valamilyen dalrészlet, amiből én az elmúlt két évben kimaradtam.

3 Responses so far.

  1. Köszönöm.:-))) Régen nevettem ilyen jót csak úgy, egymagamban ücsörögve a gép előtt. Persze a gép előtt is ritkán ücsörgök csak úgy egymagamban...
    Hihetetlen, mikre keresnek rá emberek, és az még elképesztőbb, hogy éppen Téged (bennünket) találnak meg teljesen agyament keresésükben.
    Szép hétvégét Nektek!

    Bettus

  2. Ditke says:

    Ez jó :-)
    Én is szoiktam nézegetni ezeket és jót röhögök néha magamban. Lehet hogy tényleg közzé kéne tenni időnként hogy más is nevethessen? :-)
    Köszönjük neked :-)

    És még egy dolog, remélem nem haragszol, de ezen nevettem a legjobban, bár tudom, hogy véletlen elgépelés:

    "Kisbendének hátszótársa" - persze önmagában nem olyan vicces, de pont olyan ahogy Csenge olvas magyarul:)))) : a "j" az "h", mivel a spanyolban annak olvassuk. Úgyhogy úgy látom már kezdtek tényleg belelendülni az új életbe és a nyelvtanulásba :-) Ez a tudatalatti :-)

  3. Névtelen says:

    Könnyesre nevettem magam. Köszi." Követlek " spanyolba is.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...