#Post Title #Post Title #Post Title

Igen, ezek hírdetések


A reklámok körbevesznek minket. Nem csak a képen, a lányok háta mögött (ami amúgy 2005-ben készült) de most már itt a blogon is, a bal oldalsó sávban és az első bejegyzés alatt is.

Azt mondta a rendszer, hogy jó sokan olvassák a blogomat és immárom megéri nekik hírdetéseket kirakni. Már ha megengedem. Én megengedtem nekik. Nem hinném, hogy ebből leszek milliomos de még azt sem, hogy összejön egy jó kis hétvégi bevásárlás ára. Az sem bíztató, hogy eddig nem kérték a számlaszámom. De hát tegyünk egy próbát.
Ameddig a nagy lóvé megérkezik, addig azzal szórakozom, hogy nézegetem, miféle hírdetéseket raktak ki. Az első nap csupa Angliával kapcsolatos cucc került fel, repjegyek, költöztető cég, meg angoltanfolyamok. Ez ok. Értem. De ma már olyanokat láttam, hogyan fogyhatnék 3 kilót két nap alatt és zsírégetés otthon.
Most persze megsértődhetnék, hogy akkor ezek szerint én kövér vagyok??? Vagy a blogom kövér??? Esetleg az olvasóim? Vagy egyszerűen ez a nőcis téma, és ha nő ír blogot, akkor ez jár hozzá a hírdetési csomagban?
Mindenesetre kiváncsian várom, hogy hová halad a dolog. Én egyelőre úgy látom, hogy ez a kis ablaknyi hírdetés nem oszt és nem szoroz, elfér ott, ahol van. Akit érdekel valami, kattintson csak rá, mert nekem majd abból ömlik a zseton. :-)
Akit meg nem érdekel, az szerintem meg se látja. Hiszen a lényeg a belbecs, jelen esetben az enyém, amit holmi kommercionális támogatás nem fog megzavarni.

3 Responses so far.

  1. elvileg olyan hirdetések jelennek meg a blogodon, amikre rákeresel, amikről írsz, illetve amikről levelezel

  2. Szitya says:

    Azt megkérdezhetem, hogy hogy "szólt" a rendszer?
    Üdv,
    Szilvi

  3. Jajj, Szitya, ne haragudj! Otthon nem tudtam kommentelni, aztán meg elfelejtettem, hogy krédeztél. Hát az úgy volt, hogy beléptem az irányítópultba és ott várt egy bazi nagy buborék, és a "Pénzre váltás" gombra mutatott, amire addig hiába is kattintottam, semmi info nem volt rajta. Most meg egyszerre szezám tárulj, mindenféle lehetőséget kínált. Persze először regisztrálni kellett, mindenféle adattal. De semmit nem ígért, és fogalmam sincsen, hogy ebből mikor lesz valós pénz. De ha lesz, majd megírom mindenképpen!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...