#Post Title #Post Title #Post Title

Elindítottam egy új blogot



Fura dolog ez a sok blog - néha úgy érzem néha magam tőle, mint egy hasadt személyiség. De el kell ismernem - egy blog nekem nem elég, túlságosan sok dologgal foglalkozom. Van ugyebár a színezős blogom, ahová a hercegnőimet rakom fel. Van a női művészetes blogom, amelynek témája régi szerelmem. Van a szakmai blogom, ahová újságírói dolgokat rakok fel. És persze a babaszobán a babázós blogom. És akkor még nem is beszéltem a titkos blogomról, ahová csak a meghívottak egészen szűk serege léphet be (jelenleg konkrétan hárman) mert oda írom a könyvem. (Mondjuk utoljára májusban született bele bejegyzés, de attól még jó érzés, hogy azért legalább nekikezdtem.)
Legyünk őszinték: ennyi blog már így is kezelhetetlenül sok. Van, amelyikbe csak havonta 1-2 bejegyzést tudok írni. Akkor miért indítottam még egyet? Egyfelől, mert beleszerettem a nevébe: artmami. Évek óta dédelgetem ezt a szót és a blog ötletét, míg végül belevágtam. De most már muszáj volt, mert igenis vannak témák, amelyek minden másból kilógnak. Annyi minden változott az életünkben, és nincs mindennek köze Angliához sem. Elkezdtünk furulyázni, gyártom a feladatlapokat ehhez is, a művészethez is, az angoltanuláshoz is.
Lehet, hogy nem fog menni a dolog, de egyelőre bizakodó vagyok. Mindenesetre artmami beindult itt van két bejegyzés - remélem, hogy tetszeni fog nektek! És ha lesz egy kis időm, jön a többi bejegyzés is. Olvassátok ezt is szeretettel - és persze a többi blogot is. Várom a kommenteket, mit gondoltok róla?

One Response so far.

  1. Timi says:

    Idén nyár előtt még nekem is öt blogom volt :) Egy-egy a két gyereknek, egy gasztro- és kreatív blog, egy olvasónapló és egy a kertemről, a kertészkedésről. Aztán jött a harmadik baba... és ha igazságos akartam volna lenni, neki is járt volna egy külön blog. Szívesen írtam volna a várandósságról, de kicsit babonából nem mertem még a terhesség alatt külön blogot nyitni neki, ha viszont csak a születése után nyitok, abból sok minden kimarad... meg különbenis, hat blog már nagyon sok... így úgy döntöttem, összevonom őket, és most csak egy blogom van, ami teljesen én vagyok, és ha úgy alakul, a gyerekekről írok, ha úgy alakul, a kertről, a könyvekről vagy amit alkottam. Persze én nem vagyok profi :)
    U.I. nagyon jó a cikked a Nők Lapja Évszakokban! :) Itt pedig nagyon jó a fejlécfotó :)

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...