#Post Title #Post Title #Post Title

100-szoros köszönet


Már régóta lesem a számlálót, hogy hány állandó olvasóm van, és feszülten vártam, mikor éri el a számuk a százat. Mert bár a blogstatisztikából látom, hogy ennek jóval többszöröse olvas, de azért a száz "követő" mégiscsak jó kis kerek szám.

El is határoztam már régen, hogy ha a százat elérjük, akkor

játszunk.

Mert az tök jó dolog, és mert mindig imádtam más blogokon is a játékokat, bár még soha nem nyertem. :-) Mivel ha én kézműveskednék nektek valamit, azért senki nem jelentkezne, de remélem, hogy a képen látható pár kis apróság is elég vonzó lesz ahhoz, hogy érdemes legyen játszani érte.
Egy kis piros emeletes buszos kulcstartó, egy eredeti olimpiai mintás pass-tartó és egy csomag mentolos csoki. Csak mert utóbbiért az angolok amúgy teljesen odavannak és az otthoni kínálat meg se közelíti ezen a téren az ittenit. Nem mindenki szereti - engem például a világból ki lehetne kergetni vele, de ezzel nagyon erősen kakukktojásnak számítok errefelé.
Szóval a játékban az vehet részt, aki állandó olvasóm (ehhez csak meg kell nyomni a "feliratkozás a webhelyre" gombot) és a saját blogján (vagy ha az nincs neki, akkor facebook lapján) megosztani a játékot. Aki mindezt megtette, jelezze ezen tetteit itt alant a hozzászólások között (ha egy linket is hozzátesz, hogy hol lehet olvasni róla, az megkönnyíti az én dolgomat a végén.)
Én ezen hozzászólók között fogok sorsolni pontosan egy hét múlva, tehát február 29-én. Távolság nem akadály - bárhová feladom a nyereményt. Szóval gyertek, jelentkezzetek és nyerjetek!

A játéknak sajnos már vége! :-) 150 állandó olvasónál újra játszunk!

16 Responses so far.

  1. Gabi86 says:

    Megosztottam Facebookon. :)

  2. Én is megosztottam a Facebook-on :-)

    Judit

  3. Névtelen says:

    Megosztottam a Facebook-on :)

    Anita

  4. Timi says:

    Én is szeretnék nyerni, és mindjárt megosztom :)

  5. Marcsi, örömmel olvaslak! Facebook-on megosztottam a játékodat. Neked sok élményt, magunknak sok-sok bejegyzést kívánok!

  6. rizoli says:

    Én is megosztottam a Facebook-on :)

  7. Ditke says:

    +1 :)
    De nem értem miért nem jeleníti meg a fotót, pedig van feltöltve a blogger-profilban :(

  8. Ditke én látom a fotód, ha ez megnyugtat! :-)

  9. khase says:

    Megosztottam :)))
    Huuuu Marcel imadja a piros emeletes buszokat, biztos nagyon örülne egy mini-verzionak is :) Nemrég voltunk Lausenne-ban, az olimpiai muzeumban, masfel evre bezárják felujitas miatt, elötte gyorsan meg el kellett menni, ott vett Gabor Marcelnek egy nagyobb piros emeletes buszt, az olimpia logojaval :)))

    Eddig meg soha nem nyertem semmit, talán majd most ;)))

  10. Krisztina says:

    Megosztottam a facebookon:) Nagyon szeretem ezt a blogot, sok erdekes infot megtudok az angliai iskolai oktatasrol. Koszonom szepen a sok erdekes tortenetet is.

  11. Gizike says:

    Imádom az írásaidat! Nagyon sokat segít nekem a kezdeti nehézségek miatt. 2 hónapja vagyunk Angliában és bevallom nagyon nagy a honvágyam! De az írásaid felvidítanak és megnyugtatnak is egyben. Megosztottam a facebook-on

  12. Réka says:

    Megosztva!!!minden áldott nap benézek ide és imádom ahogy írsz,de hát ezt már írtam:)Még Anyukám is rákapott,pedig azt se tudta mi az a blog egy ideig,de már tudja:)))

    Imádom a mentolos csokit:))

  13. Melinda says:

    én még csak 3-4 hete találtam a bloggodra-azóta olvasom az érdekesebbnél érdekesebb bejegyzéseid-nagyon tetszenek-főleg,hogy elméletben már ott,gyakorlatban nyár elején költözünk ki a férjem után :)
    sok hasznos dologról írtál! ami nekem sokat segít!köszönöm4

    osztottalak facén!

  14. Vildi says:

    Szia!

    Én is megosztottam Facebook-on.

  15. Szia!

    Facebook-on megosztva. :)

    https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001269641171

  16. Judit says:

    Szia!
    Mar regota kovetlek ezert itt mar nem kellett csatlakoznom, de a blogomon megosztottalak. www.lavyna.blogspot.com
    Nagyon szeretem olvasni az irasaidat!
    Udv Judit!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...