#Post Title #Post Title #Post Title

És a nyertes...

A játéknak tegnap este vége lett. A jelentkezők nevét ma reggel kis cetlire írtam, összehajtogattam és bedobtam Bende egyik teherautójába. Majd a férj húzott. (Bende nem akart.)
És a nyertes...

Gabi 86

lett. Akit ezúton kérek, hogy küldje el a postacímét az emilcímemre. Ezt a jobb oldali oszlopban az 'About me' felirat alatti fotóra kattintva tudhatja meg. Köszönöm mindenkinek a játékot és remélem, hogy a nyertes örülni fog, amikor megkapja! A következő játék 150 állandó olvasónál lesz, és már szuper ötletem van arra nézve, hogy mit fogok kisorsolni! :-)

3 Responses so far.

  1. Gabi86 says:

    Jajj, de örülök. :)
    Egy fárasztó nap után a melóban... még a postán megkapott cipőmet sem volt erőm kibontani.
    Mindjárt írok üzenetet. :)

  2. Gabi86 says:

    Most jutott eszembe, hogy külön öröm, mivel a párom jövő hetét Londonban tölti a céggel és úgy volt, hogy együtt megyünk (neki ez lesz az első útja odaés én is csak idestova 11 éve voltam ott egyszer és visszavágyom folyamatosan), de sajnos nem tudok menni. :(((
    Szuvenírt pedig ki vár egy pasitól... :D

  3. Ditke says:

    Ezúton is gratulálok a nyertesnek :)

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...