#Post Title #Post Title #Post Title

Hát persze...


... hogy én sem úsztam meg. :-( Nem is tudom, miért reméltem.

Tegnap este 10-kor, miközben a fotókat válogattam már éreztem, hogy fáj a hasam. Görcsöl. Mintha ha valaki a beleimmel játszana ugrálóköteleset. A jó hír, hogy csak egyszer hánytam - a rossz, hogy az inger egész éjjel velem maradt, gyakorta kiűzve az ágyból. Így nem sokat aludtam. Egészen reggel 9-ig, amikor is mély álomba merültem. Most jól vagyok - csak hát állatira kimerült. Bújok is vissza az ágyba. Az éjjeli virrasztásnak azért volt két pozitívuma. Az egyik, hogy éjjel olyan köd kerekedett, hogy pár méternyire is alig lehetett látni az utcán. Igazi, legendás angol időjárás, amiben Hasfelmetsző Jack is simán elbújhatott volna. Én a szomszéd épületet se láttam. Varázslatos volt. A másik jó az volt, hogy kiderült, éjjel 2-4 között állati jó dokumentumfilmeket ismételnek a BBC-n és két rohanás között egy nagyon izgalmasat láttam a II. Edward feleségéről, Izabelláról, akit itt "she-wolfnak" azaz farkasszukának neveznek, mert letaszította a férjét az angol trónról, és valószínű, hogy a megölését is ő tervezte meg. Elég brutális módon amúgy, izzó vasat döfetve az ánuszába, hogy ne maradjon külső nyoma a merényletnek. Brutális történet, brutális kor - amúgy teljesen érthető tett egy olyan királynőtől, aki évtizedeken át tűrte, hogy a férje megalázza a homoszexuális szeretőivel. Druon Elátkozott királyok című könyve is róla szól, és nagyon jó! És még két hányinger között is örültem neki, hogy itt ilyen jó filmek mennek, amúgy majd minden este.

One Response so far.

  1. Melinda says:

    :) jobbulást!

    ezt jó olvasni,hogy a rosszban is meglátod a jót!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...