#Post Title #Post Title #Post Title

A dudli


A "dudli", ahogy mi idehaza nevezzük az én lányaim nagy kedvence, mert imádnak rajzolni, színezni és persze kreatívkodni. Ezek a dudlit e hármat ötvözik egybe - a könyvben található képeket nekik kell befejezni és kiszínezni, és a variációk száma a csillagos ég.

Dudli persze millió témában létezik - karácsony, Halloween, állatok, lakberendezés, divat. Nekünk jópár van már, hiszen mindig adódik alkalom rá, hogy újat vegyünk. Mivel kb. ujjnyivastagságú, még egyet se sikerült befejezniük, de nem baj, újra és újra előveszik és órákig elszöszmötölnek vele.
A két lánynak amúgy teljesen más dudli-taktikája van. Bíbor szép sorban halad, minden egyes képet művészi módon átgondol, kiszínez. Borsi ellenben kiválogatja a neki tetszőket, és ha megvan az ötlet, alig egy percet szán a kivitelezésre, lapoz is tovább.
Nagyon megörültem, amikor láttam, hogy immár királyi esküvő témában is van dudli, gyorsan vettem is belőle! Ezt biztosan odaadom majd nekik, nagyon kíváncsi vagyok ám, hogy mit fognak belőle alkotni. A siker garantált: esküvő, királyok, rajzolás... mi kell még hozzá, hogy egy kislányszív boldog legyen? :-)
Ha valaki a leírás alapján nem tudja még elképzelni sem, hogy milyen is ez a dudli, akkor íme pár oldal. Fotóztam, nem scanneltem sorry. De valamiért nem akar most működni a scanner... Azért ha az ember a képre kattint, így is látni lehet a lényeget.

Díszítsd ki virágokkal az esküvői boltívet!



Egészítsd ki a koszorúslányok ruháját!



Fejezd be a királyi pár trónszékét!



Rajzolj konfettidarabokat a levegőbe - és virágszirmokat a földre!


A hercegnőnek szüksége van egy csinos ruhára a királyi partin!



Milyen ékszereket hord az ara az esküvőn?



Fejezd be a hölgyek kalapját!

2 Responses so far.

  1. Gabriella says:

    Jó móka, nekünk ez a dudli teljesen kimaradt valamiért. Nem is értem????Tök jó!

  2. Pótolható :-) Én már otthonról is kaptam most megrendeléseket, hogy vegyek és küldjek. :-)
    Amúgy nem írtam (mert nálunk még nincs fókuszban) de természetesen pasis dudlik is vannak ám. Autós, dínós, kalózos és amit még el tudtok képzelni!
    Ja, és van ám uti-dudli is, letörölhető plasztik kártyák és speckó filctoll. Külön nyaralós, kocsis és repcsis témakörben. Unaloműzőként. :-)
    Megjegyzem - nálunk a dudli olyan nagyon népszerű, hogy Bíborka lányom egy barátnőjének Bende dudlit is csinált már, mert az illető nagyon odavolt a kisöcsiért. Így kapott egy fényképes dudlit, benne olyan feladatokkal, mint: Tervezd meg Bende baba ruháját! Tervezd meg az első szülinapi tortáját! Rajzold meg a cumija díszét! stb.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...